0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

نشانه های آخرالزمان

نشانه های آخرالزمان
یه بخشی از فرمایشات امام صادق علیه السلام مربوط به معارف الهیه است از معالم مبدا و معاد حقایق هستی یه بخشی از فرمایشات امام صادق علیه السلام بخش مهمی فقه هست.
اینم یه بخشه یک مسئله بسیار مهم که امام صادق علیه السلام تاکید داشتند و ما را آگاه کردن جریان غیبت امام زمان علیه السلام احوالات آخرالزمان و غصه ها غم ها مصیبت هایی بر سر شیعه خواهد آمد…
یه بخشی از فرمایشات امام صادق علیه السلام مربوط به معارف الهیه است از معالم مبدا و معاد حقایق هستی یه بخشی از فرمایشات امام صادق علیه السلام بخش مهمی فقه هست.
اینم یه بخشه یک مسئله بسیار مهم که امام صادق علیه السلام تاکید داشتند و ما را آگاه کردن جریان غیبت امام زمان علیه السلام احوالات آخرالزمان و غصه ها غم ها مصیبت هایی بر سر شیعه خواهد آمد هشداره عمران می شنید و امام صادق علیه السلام می فرمود یکی یکی نشانه های ظهور را هر زمان که دیدی از بین رفتن حق و طرفدارانش را و پر شدن جهان از جور و ستم را و دیدی به قرآن نسبت می‌ دهند.

آنچه را که در او نیست و توجیه می کنند آیاتش را بر معیارهای هوا و هوس و دیدی که مردمان آشکارا ربا می خورند و کسی سرزنششان نمی کند و دیدی که صاحب مال از صاحب ایمان عزیز تر است و دیدی که مردم برای کارهای خلاف انتظار شب را نمی‌کشند بلکه در روز روشن گناه می‌ کنند و دیدی که توان انکار نیست.

اهل ایمان را در برابر منکرات جز با قلبشان و دیدی قمار و معامله آشکار و بی مانع شراب را و امرار معاش زنان و مردان از تن فروشی را و دلچسب شمردن غیبت و کسب روزی با کم فروشی و رقابت در خوردن مال حرام را و دیدی که نماز می خواند نمازگزار برای خودنمایی و افترا می زند پسر به پدر و نفرین می کند.

پدر و مادرش را و انتظار می کشد مرگشان را و خوشحال است از یتیم شدن به خاطر رسیدن به ارثو دیدی که بر مردم سخت است، روزی که در آن مرتکب نشوند معصیتی همچون خوردن حرام و نوشیدن شراب و کم فروشی را وهم و غم مردم شکم چرانیست و شهوترانی و دیدی که امر و به تقوا می کنند بر فراز منبر ها اما خود عمل نمی کنند.

بعد از بیان نشانه‌ها وقت تجویز نسخه نجات بود امام دعا معرفی کرد شرط ایمنی ایمان از آشوب آخرالزمان را فرمود: اگر در چنین زمانه ای بودی بر حذر باش و بترس بدان که به خشم خدا گرفتارند مردمان آن دوران و از او مهلت یافته‌ اند تا مدتی معلوم در آن زمان مواظب خویشتن باش و کوشش کن که همرنگ جماعت نشویم در آن دوران…..
تاریخ و ساعت انتشار :
۰۲:۴۴:۲۹ ~~~ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
دسته بندی :
منابر مهدوی
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد نشانه های آخرالزمان .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم