0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

غربت امام زمان علیه السلام

غربت امام زمان علیه السلام
آقا فرمودند که این شیعیان ما دوستان ما تا به اندازه ی آب خوردن نمی خوام به نام رب مهدی لب بگشا ایم سرود غیبتش را می سرایم سخن از غربت مهدی زهراس سخن از بی وفایی من و ماس فرمود که به مردم بگویید که برای من مثل یک زندانی و یک مریض لااقل دعا کنند همانطور که یکسیشون مریض میشه چقدر دعا میکنین چقدر نیاز می کنین وجدانن…
آقا فرمودند که این شیعیان ما دوستان ما تا به اندازه ی آب خوردن نمی خوام به نام رب مهدی لب بگشا ایم سرود غیبتش را می سرایم سخن از غربت مهدی زهراس سخن از بی وفایی من و ماس فرمود که به مردم بگویید که برای من مثل یک زندانی و یک مریض لااقل دعا کنند همانطور که یکسیشون مریض میشه چقدر دعا میکنین چقدر نیاز می کنین وجدانن برای امام عصر علیه السلام کار میکنین. کجا یوسف چنین زندان کشیده کجا یعقوب این هجران کشیده هزار و یکصد و ۸۰ سال است که میداند که مولا در چه حال است.

خطاب به حضرتش به امام حسین علیه السلام یا جدا شما در کربلا تنها ماندید من هم در این زمان تنها ماندم من هم در صحرا ها تنها هستم کسی به ندای من توجه ندارد و توجه نمی کند مردم در یک طرف هستند و برای خود زندگی می‌کنند من هم در یک طرف تنها ماندم.

فدای غربت اش یاور ندارد به این غربت کسی باور ندارد. چرا به مردم نمی گویند من مظلوم هستم مردم، مردم مرا فراموش کرده اند برو، برو به مردم بگو که که امام زمانتان مظلوم و غریب است. من مظلوم‌ ترین فرد عالم هستم دلم خون است.

بیا هجرت کنیم اینک به سویش رویم عفو گویان رو به سویش ز رنج غربتش یادی نماییم امام خویش را یاری نماییم. برای ظهورم دعا کنید اگر دعا کنید ظهور من به سرعت یک چشم بر هم زدن درست می شود طبق همون روایتی که فرمودند…
تاریخ و ساعت انتشار :
۰۸:۰۳:۲۱ ~~~ ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
دسته بندی :
منابر مهدوی
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد غربت امام زمان علیه السلام .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم