0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

آخرین نشانه های ظهور

آخرین نشانه های ظهور
پیشگوئی‌ها و نشانه‌های ظهور موعود آخرالزمان مهمترین و زیباترین فصل کتاب رسالت انبیاء است؛ به طوری که در میان منابع اسلامی و روایات ائمه دین، علیهمالسلام مفصلاً به این موضوع پرداخته شده است. این نشانهها و اخبار، چونان چراغ روشنی در عصر غلبۀ تاریکی و جهل و در میانۀ بحرانها، پیروان ادیان و به ویژه مسلمین و شیعیان را از غلتیدن در ابتلائات و انحرافات در امان میدارد. و از…
پیشگوئی‌ها و نشانه‌های ظهور موعود آخرالزمان مهمترین و زیباترین فصل کتاب رسالت انبیاء است؛ به طوری که در میان منابع اسلامی و روایات ائمه دین، علیهمالسلام مفصلاً به این موضوع پرداخته شده است. این نشانهها و اخبار، چونان چراغ روشنی در عصر غلبۀ تاریکی و جهل و در میانۀ بحرانها، پیروان ادیان و به ویژه مسلمین و شیعیان را از غلتیدن در ابتلائات و انحرافات در امان میدارد. و از دیگر سو آنان را برای آماده شدن و بستن ره توشۀ سفری که به نجات و رهایی بزرگ میانجامد، مهیا میکند.

«آخرین نشانه‌های ظهور» گز‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شامل چهل روایت است، روایاتی از ائمۀ معصومین، علیهمالسلام که جملگی از نشانهها و حوادث حتمی و غیر حتمی سالهای قبل از ظهور پرده برمیدارند.
این اثر کوتاه و خواندنی توسط واحد پژوهش و تحقیق مؤسسۀ فرهنگی موعود عصر به سال 1382 تألیف شد انتشارات این مؤسسۀ در سال 1384 مجدداً آن را برای سومین بار چاپ نمود و در اختیار خوانندگان گرامی قرار داد.
کتاب آخرین نشانههای ظهور به دو بخش کلی تقسیم میشود. در بخش اول و ذیل عنوان نشانههای حتمی ظهور، روایاتی در خصوص عناوین زیر آمده است:
1) شورش سفیانی
2) قیام یمانی
3) صیحۀ آسمانی در بیست و سوم ماه رمضان
4) شهادت نفس زکیه
5) فرو رفتن سپاه در بیابان

بخش دوم با عنوان نشانههای غیر حتمی نزدیک به ظهور مهدی(عج)، شامل روایات متعددی است که ادامۀ این اثر را تشکیل میدهد.

بیگمان این مجموعه بخش بسیار کوچکی از هزاران روایت و خبر در میان منابع اسلامی است و جوینده و طالب ناگزیر به مراجعه و مطالعه سایر منابع است. امید که این مختصر مطلوب حضرت صاحبالامر علیهالسلام واقع شود. انشاءالله.
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
علائم ظهور
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد آخرین نشانه های ظهور .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم