0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

زمزمه‏ هاى عارفانه

زمزمه‏ هاى عارفانه
خدایا! مرا از یاران و یاوران و پیروان و شیعیان او قرار ده و آنچه را خاندان پیامبر(علیهم‌السلام) آرزومندند و دشمنان از آن در هراسند با ظهورش به‏ من بنمایان.(۱) خدایا! حجتت را به من بشناسان، زیرا اگر حجت خودت را به من نشناسانى، از دینم گمراه مى‏شوم. پروردگارا! دیدارش را آشكار نما و پایگاه‌هایش را استوار گردان و ما را از كسانى قرار ده كه دیدگانشان به دیدار او…
خدایا! مرا از یاران و یاوران و پیروان و شیعیان او قرار ده و آنچه را خاندان پیامبر(علیهم‌السلام) آرزومندند و دشمنان از آن در هراسند با ظهورش به‏ من بنمایان.(1)

خدایا! حجتت را به من بشناسان، زیرا اگر حجت خودت را به من نشناسانى، از دینم گمراه مى‏شوم.

پروردگارا! دیدارش را آشكار نما و پایگاه‌هایش را استوار گردان و ما را از كسانى قرار ده كه دیدگانشان به دیدار او روشن مى‏شود و ما را به خدمتگزارى او مشغول دار و بر كیش و آیین وى بمیران و ما را در گروه او محشور بفرما.(2)

پروردگارا! ما را از یاران او و از تقویت كنندگان حكومتش و از انجام دهندگان امر او و از خشنودشدگان به رفتارش و از تسلیم شوندگان در برابر احكامش قرار ده.(3)

خدایا! ما بندگانت شیفته ولىّ تو هستیم كه یادآور تو و پیامبر توست و او را پناه و نگهدار ما آفریدى و براى ما قوام و پناه برانگیختى و براى مؤمنان ما امام قرار دادى، پس تبریك و سلام ما را به او برسان.(4)

خدایا! به وسیله او نمازمان را بپذیر، گناهانمان را بیامرز و دعاهایمان را مستجاب فرما.(5)

خدایا! بر ما منّت ‏گذار تا او را خشنود سازیم و مهر و رحمت و دعا و خیر او را به ما ببخش تا بدین وسیله به رحمت و كامیابى گسترده تو دست یابیم.(6)

خدایا! به وسیله او روزیمان را گسترده و غم‌هایمان را برطرف و خواسته‏هایمان را برآورده بفرما.(7)

خدایا! ما را در حزب او قرار ده كه امرش را به پا مى‏دارند و با او شكیبا هستند و با خیرخواهى وى خرسندى‏ات را مى‏جویند، تا در روز قیامت ما را جزء یاران و یاوران و تقویت كنندگان حكومتش محشور نمایى.(8)

خدایا! عقیده ما به امام زمان(عج) را از هر شك و شبهه و خودنمایى و شهرت طلبى خالص كن، تا به جز تو به كسى اعتماد ننماییم و جز خاطر تو را نجوییم و ما را به مقام او برسان و در بهشت ما را با او همراه كن و از هر بى‏میلى و تنبلى و سستى ما را پناه ده.(9)

خدایا! آن چهره رشید و آن پیشانى نیكوى او را به من نشان ده و دیدگانم را با دیدارش سرمه كش.(10)

خدایا مرا به سیر او سلوك ده.(11)



پی‌نوشت‌ها:

1- بحارالانوار، ج 53، ص 173.

2- همان، ص 328.

3- همان، ص 330.

4- مفاتیح الجنان، دعاى ندبه.

5- مفاتیح الجنان، دعاى ندبه.

6- مفاتیح الجنان، دعاى ندبه.

7- مفاتیح الجنان، دعاى ندبه.

8- همان، دعاى امام زمان(عج).

9- مفتاتیح الجنان، دعاى ندبه.

10- همان، دعاى عهد.

11- مفاتیح الجنان.

برگرفته از کتاب سپیده امید، سیدحسین اسحاقى
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
مهدی و مناجات
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد زمزمه‏ هاى عارفانه .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم