0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

امام زمان بر بال روح القدس

امام زمان بر بال روح القدس
حکیمه خاتون می گوید: بعد از تولد حضرت صاحب الامر ع، امام حسن عسکری علیه السلام فرمود: «فرزندم را نزد من بیاور.» پس من آن حضرت را برداشتم و نزد امام حسن عسکری علیه السلام بردم، چون در مقابل پدر بزرگوارش رسید در حالی که در دستان من قرار داشت بر پدر بزرگوارش سلام کرد. سپس امام حسن عسکری علیه السلام او را از دست من گرفت و در آن حال، پرندگانی،…
حکیمه خاتون می گوید: بعد از تولد حضرت صاحب الامر ع، امام حسن عسکری علیه السلام فرمود: «فرزندم را نزد من بیاور.»

پس من آن حضرت را برداشتم و نزد امام حسن عسکری علیه السلام بردم، چون در مقابل پدر بزرگوارش رسید در حالی که در دستان من قرار داشت بر پدر بزرگوارش سلام کرد. سپس امام حسن عسکری علیه السلام او را از دست من گرفت و در آن حال، پرندگانی، (ملائکه ای) بالهای خود را بر سر آن حضرت گسترانیدند. امام حسن عسکری علیه السلام به یکی از آن پرندگان فرمود: او را بردار و محافظت کن و در هر چهل روز او را بسوی ما بازگردان.

پس آن پرنده، حضرت را برداشت و بسوی آسمان پرواز کرد و پرندگان دیگر، بدنبال او پروز کردند. امام حسن عسکری علیه السلام فرمود: «ترا سپردم به آن کسی که مادر موسی، فرزندش را به او سپرد.»در این هنگام نرجس خاتون شروع به گریه کردن نمود. امام حسن عسکری علیه السلام فرمود: «گریه نکن! او از غیر تو شیر نخواهد خورد و بزودی بسویت باز خواهد گشت چنانچه موسی علیه السلام بسوی مادر خود برگشت، و این است قول خداوند که فرمود: «پس موسی را به مادرش برگرداندیم تا دیده مادرش به او روشن شود و اندوهگین نشود.»

من پرسیدم: «این پرنده، چه بود؟!» حضرت فرمود: «او روح القدس بود.»




منبع: فرهنگ جامع سخنان امام حسن عسکری علیه السلام
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
مهدی شناسی
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد امام زمان بر بال روح القدس .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم