0%
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

دفع بلا از ما به بركت وجود آن حضرت عليه السلام‌

دفع بلا از ما به بركت وجود آن حضرت عليه السلام‌
نصر خادم گويد: بر صاحب الزمان عليه السلام وارد شدم در حالى كه در گهواره بود، پس به من فرمود: آيا مرا مى‌شناسى؟ عرضه داشتم: آرى، تو آقاى من و فرزند سرورم هستى. فرمود: از اين نپرسيدم. گفتم: برايم تفسير فرماى. فرمود: «من خاتم اوصيا هستم و تنها به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى‌شود».(۹۸) و امام حسين عليه السلام از رسول خدا صلى الله عليه و…
نصر خادم گويد: بر صاحب الزمان عليه السلام وارد شدم در حالى كه در گهواره بود، پس به من فرمود: آيا مرا مى‌شناسى؟ عرضه داشتم: آرى، تو آقاى من و فرزند سرورم هستى. فرمود: از اين نپرسيدم. گفتم: برايم تفسير فرماى. فرمود: «من خاتم اوصيا هستم و تنها به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى‌شود».(98)
و امام حسين عليه السلام از رسول خدا صلى الله عليه و آله روايت نموده كه فرمود: «آگاه باشيد كه اهل بيت من امان هستند براى شما، پس آنها را به خاطر دوستى من دوست بداريد و به آنان متمسك شويد كه هيچ‌گاه گمراه نخواهيد گشت».(99)
و از سيد العابدين عليه السلام روايت شده كه فرمود: «ما امامان مسلمين و حجت‌هاى الهى بر عالميان و سادات و آقايان مومنين و امير روسفيدان و نيكويان جهان و سرور اهل ايمان و مايه ايمنى اهل زمين هستيم، چنان‌كه ستارگان براى اهل آسمان‌ها امان هستند. خداوند به واسطه ما آسمان را نگه داشته تا بر زمين نيفتد مگر به اذن او، به سبب ما زمين را نگه داشته تا اهلش را نلرزاند مگر به اذن او، به خاطر ما باران فرو مى‌فرستد و به واسطه ما رحمت را منتشر مى‌سازد و بركات زمين را بيرون مى‌آورد، و اگر در زمين حجت ما نباشد زمين اهلش را فرو مى‌برد».
سپس فرمود: «از روزى كه خداوند آدم را آفريده زمين از حجت الهى خالى نبوده كه يا ظاهر است و مشهود و يا غايب است و [در پرده]مستور، و تا روز قيامت نيز از حجت الهى خالى نخواهد ماند و گرنه خداوند پرستش نمى‌شود»
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
مهدی شناسی
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد دفع بلا از ما به بركت وجود آن حضرت عليه السلام‌ .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم