0%
سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

حرب (جنگ) آن حضرت عليه السلام با مخالفين‌

حرب (جنگ) آن حضرت عليه السلام با مخالفين‌
امام صادق عليه السلام فرمود: «سيزده شهر و طايفه است كه قايم‌عليه السلام با آنها جنگ مى‌كند، و آنها هم با آن حضرت مى‌ستيزند: اهل مكه، اهل مدينه، اهل شام، بنى اميه، اهل بصره، اهل دميسان، كردها، اعراب، ضبه، غنى، باهله، ازْد و اهل رى».(۷۶) و امام باقر عليه السلام فرمود: «در صاحب اين امر شيوه و سنتى از موسى و سنتى از عيسى و سنتى از يوسف و سنتى…
امام صادق عليه السلام فرمود: «سيزده شهر و طايفه است كه قايم‌عليه السلام با آنها جنگ مى‌كند، و آنها هم با آن حضرت مى‌ستيزند: اهل مكه، اهل مدينه، اهل شام، بنى اميه، اهل بصره، اهل دميسان، كردها، اعراب، ضبه، غنى، باهله، ازْد و اهل رى».(76)
و امام باقر عليه السلام فرمود: «در صاحب اين امر شيوه و سنتى از موسى و سنتى از عيسى و سنتى از يوسف و سنتى از محمدصلى الله عليه وآله هست: اما سنت از موسى، اينكه ترسان و برحذر است. و اما از عيسى، اينكه درباره‌اش گفته مى‌شود آنچه درباره عيسى گفته شد. و اما از يوسف، زندان و غيبت است. و اما از محمدصلى الله عليه وآله قيام با شمشير و روش آن حضرت را پيروى مى‌كند، و آثارش آشكار گردد، آن‌گاه شمشير خود را تا هشت ماه با دست راست و بر شانه حمايل مى‌نمايد و پيوسته دشمنان را خواهد كشت تا خداوند - عزوجل - راضى گردد».(77)
اخبار در اين باره بسيار است كه بعضى از آنها در بحث «قتل كافرين» خواهد آمد، ان شاء الله تعالى.
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
بعد از ظهور
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد حرب (جنگ) آن حضرت عليه السلام با مخالفين‌ .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم