0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

ديدن نور حضرت ، توسط اهل سامرا

ديدن نور حضرت ، توسط اهل سامرا
اين معجزه حضرت ولى عصر ارواحنافداه ، چيزى است كه در بين اهل سامرا، با وجودتعصبى كه بر مذهب خود دارند، معروف و مورد تاييد تمامى آنها است و حتى از بس زياد اتفاق افتاده است آن را مـى شـنـاسـند، يعنى به مجرد ديدن آثار اين معجزه ، شروع به هلهله و كارهاى ديگرى از اين قبيل مى كنند . در اين باره يكى از علماء مورد وثوق وبلكه چند…
اين معجزه حضرت ولى عصر ارواحنافداه ، چيزى است كه در بين اهل سامرا، با وجودتعصبى كه بر مذهب خود دارند، معروف و مورد تاييد تمامى آنها است و حتى از بس زياد اتفاق افتاده است آن را مـى شـنـاسـند، يعنى به مجرد ديدن آثار اين معجزه ، شروع به هلهله و كارهاى ديگرى از اين قبيل مى كنند .
در اين باره يكى از علماء مورد وثوق وبلكه چند نفر ديگر نقل كرده اند : شـبـى در سـامـرا بوديم .
شب از نيمه گذشته بود .
ما همگى كه شش هفت نفر مى شديم ،به حرم عـسـكـريـين ( ع ) مشرف شده و هر يك شمعى در دست داشتيم اضافه بر اين كه شمعهاى حرم و ضـريـح نيز روشن بودند .
در مقابل ضريح مقدس ، مشغول زيارت بوديم كه ناگاه لرزه و ترسى در دلـمان افتاد به طورى كه صداى دندانهاى يكديگر را كه به هم مى خورد، مى شنيديم .
شمعها يك بـاره و بدون دليل خاموش شدند، اما فضاى حرم مطهر مثل روز روشن بود و صداى زنها را كه در خـانـه هـاى خـود هـلـهله مى زدند،شنيديم .
از طرفى فهميده بوديم كه وقتى حضرت ولى عصر ارواحنافداه تشريف مى آورند، اين علامات ظاهر مى شود، لذا يقين كرديم كه آن حضرت به زيارت پـدران بـزرگوار خود آمده اند .
خواستيم خود را به گوشه اى بكشيم و بايستيم ، ولى حتى زبانمان بند آمده ، به طورى كه قادر بر تكلم نبوديم و بهت و حيرت و وحشتى عظيم سراسر وجود ما را فرا گـرفـتـه بود و از شدت لرزيدن و ارتعاش و هول ، نزديك بودهلاك شويم .
تاب نياورديم و از حرم خارج شديم .
نـاقـل جـريـان ، قسم خورد كه كليدى از آهن در جيب من بود آن را درآوردم و به جاى شمع ، در دست گرفتم ديدم سر آن كليد مثل چراغ مشتعل بود .
باز انگشت خود را به همين شكل گرفتم ، ديدم همان اتفاق افتاد .
خلاصه اين كه معجزاتى كه در اين زمان ظاهر شده زياد است و بيان آنها ممكن نيست .
آنچه براى مـولف اتفاق افتاده ، اين است كه حاجتى داشتم ، لذا در آن مكان مقدس مشغول دعا و تضرع شدم .
شب آن حضرت را در خواب ديدم كه مرا نوازش فرمودند و وعده استجابت دادند .
بعد هم به زودى آنچه را خواسته بودم و در خواب وعده داده بودند، به من مرحمت فرمودند ( ( 201 ) ) .
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
تجليات حضرت
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد ديدن نور حضرت ، توسط اهل سامرا .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم