0%
پنجشنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

رؤياى صادقه شيخ على مكى

رؤياى صادقه شيخ على مكى
صالح متقى ، حاجى شيخ على مكى فرمود : من به تنگى معيشت و بدهيهاى زياد مبتلا شدم ، بحدى كه ترسيدم طلبكارها مرابكشند، يا آن كه از تـنـگدستى و غصه بميرم . ناگاه دست به جيب خود كرده دعايى درآن ديدم ، بدون آن كه خود گذاشته باشم يا كسى كه او را ديده باشم ، در جيبم گذاشته باشد . از مشاهده آن دعا خيلى تعجب كردم و…
صالح متقى ، حاجى شيخ على مكى فرمود : من به تنگى معيشت و بدهيهاى زياد مبتلا شدم ، بحدى كه ترسيدم طلبكارها مرابكشند، يا آن كه از تـنـگدستى و غصه بميرم .
ناگاه دست به جيب خود كرده دعايى درآن ديدم ، بدون آن كه خود گذاشته باشم يا كسى كه او را ديده باشم ، در جيبم گذاشته باشد .
از مشاهده آن دعا خيلى تعجب كردم و متحير گرديدم ! در خواب مردى را به هييت صلحا و زهاد ديدم كه به من مى گويد : فلانى ، دعاى مربوط به خودت را به تو داديم آن را بخوان تا از تنگى و شدت رها شوى .
من او رانشناختم و تعجبم زياد شد ! مرتبه دوم ، حضرت حجت ( ع ) را در خواب ديدم فرمودند : آن دعايى را كه به تو عطاكرديم ، بخوان و به هر كس كه مى خواهى تعليم بده .
شـيـخ عـلى مكى مى گويد : آن دعا را چند بار تجربه كردم و فرج و گشايش را به زودى مشاهده نمودم ، ولى پس از مدتى گم شد و چندى هم مفقود بود .
در اين مدت به خاطر از دست دادن آن ، تاسف مى خوردم و از بدى عمل خود استغفار مى كردم .
امابعدها شخصى نزد من آمد و گفت : اين دعـا در فـلان مكان از تو مفقود شده بود و آن رابه من داد، ولى به خاطرم نيامد كه به آن جا رفته باشم .
دعا را گرفتم و سجده شكربجاى آوردم .
دعا اين است : بـسـم الله الـرحمن الرحيم رب انى اسيلك مددا روحانيا تقوى به قوى الكليه والجزييه حتى اقهر بـمبادى نفسى كل نفس قاهره فتنقبض لى اشاره دقايقها انقباضاتسقط به قواها حتى لا يبقى فى الكون ذو روح الا و نار قهرى قد احرقت ظهوره يا شديد يا شديد يا ذا البطش الشديد يا قهار اسيلك بـما اودعته عزراييل من اس مايك القهريه فانفعلت له النفوس بالقهر ان تودعنى هذا السر فى هذه الساعه حتى الين به كل صعب و اذلل به كل منيع بقوتك يا ذا القوه المتين .
و كـيفيت آن اين است كه در سحر سه مرتبه [در صورت امكان ]، صبح سه مرتبه و درشب هم سه مـرتبه خوانده شود و هرگاه كار سخت شود، بعد از خواندن آن سى باربگويد : يا رحمن يا رحيم يا ارحم الراحمين اسيلك اللطف بما جرت به المقادير ( ( 188 ) ) .
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
رؤياهاى صادقه
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد رؤياى صادقه شيخ على مكى .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم