0%
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

- ادعيه آن حضرت در پنهان شدن از دشمنان و دفع خطرات

- ادعيه آن حضرت در پنهان شدن از دشمنان و دفع خطرات
در پنهان شدن از دشمنان براى حفاظت از شرور براى درمان بيماريها وانصر الحق ، وازهق الباطل ، ان الباطل كان زهوقا ، ( ۲۶ ) - دعاى آن حضرت در پنهان شدن از دشمنان پروردگارا ! مرا از ديدگان دشمنانم پوشيده دار ، و بين من و دوستانم جمع فرما ، و آنچه به من وعده داده اي را تحقق بخش ، و مرا در زمان غيبتم ، تا…
در پنهان شدن از دشمنان براى حفاظت از شرور براى درمان بيماريها
وانصر الحق ، وازهق الباطل ، ان الباطل كان زهوقا ،
( 26 ) - دعاى آن حضرت در پنهان شدن از دشمنان پروردگارا ! مرا از ديدگان دشمنانم پوشيده دار ، و بين من و دوستانم جمع فرما ، و آنچه به من وعده داده اي را تحقق بخش ، و مرا در زمان غيبتم ، تا آنگاه كه اجازه ظهور دهى حفظ فرما . و آنچه از احكامت كه در گذشت روزگار بفراموشى سپرده شده را بوسيله من زنده كن ، ظهورم را نزديك و رهاييم را آسان فرما ، و از جانب خودت قدرت و نيرو به من عطا كن ، و پيروزى روشنى نصيبم فرما ، مرا به راه مستقيم هدايت كن . و آنچه از ستمگران در هراسم را از من دور ساز ، و از ديدگان كينه توزان ، و كسانى كه بغض و دشمنى خاندان پيامبر را بدل دارند ، مرا پوشيده دار ، تا از آنان به كسى آسيبى نرسد . پس آنگاه كه اجازه ظهور دادى مرا با لشكريانت يارى كن ، و هر كه در يارى دينت با من همراهى كند و در راهت به جهاد برخيزد تاييد فرما ، و بر دشمنانم و دشمنانشان آنان را يارى كن ، و مرا براى بر پاداشتن احكامت موفق بدار ، و بر هر كه از حدودت تجاوز نموده يارى نما . حق را پيروز و باطل را نابود ساز ، چرا كه باطل نابود شدنى است ، به شيعيان و يارانم آنچه ايشان را خوشحال مى كند و بر پشتيبانيشان مى افزايد عطا كن ، و ايشان را در حفاظت و حراست خود قرار ده ، به حق رحمتت اي مهربانترين مهربانان .
( 27 ) - دعاى آن حضرت براى حفاظت از شرور بنام خداوند بخشنده مهربان ، اي مالك جانهاى مردم ، و اى درهم كوبنده لشكريان باطل ، اي گشاينده دربها ، اي سبب بخش اسباب ، راهى را بما بنمايان كه بدان قادر نيستيم ، به حق خداوندى خود و رسالت پيامبرت ، كه درود تو بر او و خاندانش باد .
( 28 ) - دعاى آن حضرت براى درمان بيماريها آن حضرت اين دعا را به شخص بيمارى آموخت كه آن را بنويسد و در آب قرار دهد و آب را بنوشد : بنام خداوند كه درمان نزد اوست ، و سپاس خداى را سزاست كه شفاء از اوست ، خدايى كه معبودى جز او نيست و همين برايم كافى است ، او شفا دهنده است ، او كفايت كننده مى باشد ، به حق خودت نارا حتى را دور ساز ، با درمانى كه دردى در آن نباشد ، و بر محمد و خاندانش درود فرست .
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۹ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
مهدی وادعیه وزیارات
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد - ادعيه آن حضرت در پنهان شدن از دشمنان و دفع خطرات .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم