0%
پنجشنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرتال تخصصی تبیان مهدویت

تبیان مهدویت ، بزرگترین پایگاه اینترنتی مهدویت

مقابله با فرقه ضاله بهائيت

مقابله با فرقه ضاله بهائيت
دون ترديد يکي از شيطنت هاي دشمنان در مقابل حقيقت تابناک اعتقادات شيعه، ايجاد انحرافات در اذهان مردم - از جمله در مباحث مهدويت - است. يکي از اين انحرافات «بابيت» و سپس «بهائيت» است که به نوعي ضربه هاي سنگيني بر پيکره اعتقادات شيعه وارد ساخت. بنابراين روحانيت شيعه، اين سنگربانان اعتقادات راسخ، همواره در مقابله با اين کج روي ها از هر تلاش فروگذار نبوده اند. در دوران…
دون ترديد يکي از شيطنت هاي دشمنان در مقابل حقيقت تابناک اعتقادات شيعه، ايجاد انحرافات در اذهان مردم - از جمله در مباحث مهدويت - است. يکي از اين انحرافات «بابيت» و سپس «بهائيت» است که به نوعي ضربه هاي سنگيني بر پيکره اعتقادات شيعه وارد ساخت. بنابراين روحانيت شيعه، اين سنگربانان اعتقادات راسخ، همواره در مقابله با اين کج روي ها از هر تلاش فروگذار نبوده اند.

در دوران رژيم طاغوتي پهلوي، به علت مساعد شدن شرايط، حضور بهائيان در صحنه هاي اجتماعي و سياسي، گسترش فراوان و بي سابقه اي يافت.

در اين زمان روحانيان با احساس خطر، به طور جدي وارد صحنه مبارزه شدند. از جمله آقاي فلسفي با اجازه حضرت آيت الله بروجردي در منابر و برخي رسانه ها، عليه اين گروه سخنراني مي کرد. گروهي تحت عنوان انجمن حجتيه نيز در سال 1335 ه .ش وارد اين عرصه شدند. [1] .
پاورقي
[1] طاهر احمدزاده، مصاحبه با نشريه چشم انداز ايران، ش 2، سال 1378.
تاریخ و ساعت انتشار :
۲۲:۱۹:۴۸ ~~~ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دسته بندی :
مهدی ،فرقه ها
با مهدی

بنر های حاشیه پست

اظهار نظر در مورد مقابله با فرقه ضاله بهائيت .::. پرتال تخصصی تبیان مهدویت

*
*
دانلود مستقیم